-
-
-
HKD
HRVATSKO KNJIŽNIČARSKO DRUŠTVO
-
-
 Prošli brojevi:
Broj 84, prosinac 2021.
Broj 83, prosinac 2020.
Broj 82, ožujak 2020.
Broj 81, srpanj 2019.
Broj 80, siječanj 2019.
Broj 79, listopad 2018.
Broj 78, srpanj 2018.
Broj 77, travanj 2018.
Broj 76, siječanj 2018.
Broj 75, listopad 2017.
Broj 74, srpanj 2017.
Broj 73, ožujak 2017.
Broj 72, siječanj 2017.
Broj 71, listopad 2016.
Broj 70, srpanj 2016.
Broj 69, travanj 2016.
Broj 68, siječanj 2016.
Broj 67, listopad 2015.
Broj 66, srpanj 2015.
Broj 65, ožujak 2015.
Broj 64, listopad 2014.
Broj 63, lipanj 2014.
Broj 62, travanj 2014.
Broj 61, prosinac 2013.
Broj 60, listopad 2013.
Broj 59, lipanj 2013.
Broj 58, veljača 2013.
Broj 57, listopad 2012.
Broj 56, lipanj 2012.
Broj 55, ožujak 2012.
Broj 54, prosinac 2011.
Broj 53, rujan 2011.
Broj 52, lipanj 2011.
Broj 51, ožujak 2011.
Broj 50, prosinac 2010.
Broj 49, rujan 2010.
Broj 48, lipanj 2010.
Broj 47, travanj 2010.
Broj 46, prosinac 2009.
Broj 45, studeni 2009.
Broj 44, srpanj 2009.
Broj 43, ožujak 2009.
Broj 42, prosinac 2008.
Broj 41, rujan 2008.
Broj 40, srpanj 2008.
Broj 39, travanj 2008.
Broj 38, prosinac 2007.
Broj 37, rujan 2007.
Broj 36, lipanj 2007.
Broj 35, ožujak 2007.
Broj 34, prosinac 2006.
Broj 33, rujan 2006.
Broj 32, lipanj 2006.
Broj 31, ožujak 2006.
Broj 30, prosinac 2005.
Broj 29, srpanj 2005.
Broj 28, ožujak 2005.
Broj 27, prosinac 2004.
Broj 26, srpanj 2004.
Broj 25, ožujak 2004.
Broj 24, studeni 2003.
Broj 22/23, lipanj 2003.
Broj 21, prosinac 2002.
Broj 20, kolovoz 2002.
Broj 19, travanj 2002.
Broj 18, prosinac 2001.
Broj 17, listopad 2001.
Broj 16, lipanj 2001.
Broj 15, veljača 2001.
Broj 14, svibanj 2000.
Broj 13, listopad 1999
Broj 12, ožujak 1999.
Broj 11, srpanj 1998.
Broj 10, ožujak 1998.
Broj 9, studeni 1997.
Broj 8, svibanj 1997.
Broj 7, rujan 1996.
Broj 6, veljača 1996.
Broj 5, listopad 1994.
Broj 4, rujan 1994.
Broj 1-3, lipanj 1992. - ozujak 1994.







-
-
ISSN 1333-9575
-
Broj 62, travanj 2014. :: Podtema: knjižnični programi


Rezervacija građe i Kontakt putem online kataloga u sustavu Zaki

Ivan Jelić

Knjižnice grada Zagreba – Knjižnica Božidara Adžije

ivan.jelic@kgz.hr

 

Prilikom osmišljavanja i planiranja novog mrežnog Kataloga Knjižnica grada Zagreba jedna od želja bila je povezati tradicionalne usluge knjižnica s novim, modernim uslugama u skladu s potrebama naših članova, koji iako preferiraju tiskanu građu u odnosu na digitalnu građu, žele koristiti usluge knjižnica na daljinu, tj. „iz svog naslonjača“ te imati kvalitetniju komunikaciju s knjižnicom, brzo i jednostavno putem obrasca na online katalogu.

Usluga online rezervacije građe katalogom dostupna je članovima i budućim članovima Knjižnica grada Zagreba od rujna 2010. godine u tri knjižnice: u Knjižnici Božidara Adžije, Knjižnici Tina Ujevića i Knjižnici Voltino. Od tada bilježimo konstantan rast popularnosti usluge što se najbolje može vidjeti ako usporedimo 2012. godinu, kada je zaprimljeno 3 813 upita i 2013. godinu, kada je zaprimljeno 209 % više upita za online rezervaciju građe putem kataloga pristiglih na tri navedene lokacije (7 978 upita).

 

Postupak rezervacije

Uslugu rezervacije pronađenog naslova korisnik pokreće klikom na poveznicu Provjerite status.

Nakon toga korisnik treba ispuniti ponuđeni online obrazac i poslati upit. Po zaprimanju zahtjeva za rezervaciju i provjeru statusa građe korisnik će dobiti obavijest o uspješno poslanoj poruci. Poželjno je da korisnik navede sve podatke, a obavezan je podatak e-mail adresa.

O statusu tražene građe korisnik će dobiti obavijest elektroničkom poštom u okvirnom roku od 24 sata. Usluga se ne naplaćuje i slobodno možemo zaključiti kako je usluga pridonijela poboljšanju kvalitete poslovanja knjižnica u kojima se koristi.

 

Usluga kontakt s Kataloga

S ciljem ostvarivanja bolje komunikacije s korisnicima na svaku stranicu online kataloga postavljena je poveznica na obrazac Kontakt s online Kataloga pomoću koje korisnici mogu jednostavno slati upite i komentirati, odnosno pisati pritužbe ili pohvale o radu Kataloga Knjižnica. Takve povratne informacije, koje dobivamo u stvarnome vremenu, jasan su i vrlo važan pokazatelj kvalitete našega rada.

 

Širenje usluge

Uslugu rezervacije građe putem online Kataloga Knjižnica grada Zagreba za sada se koristi u samo tri knjižnice mreže KGZ-a, no budući da su novu uslugu korisnici izrazito dobro prihvatili za očekivati je širenje usluge u mreži Knjižnica grada Zagreba. Praktičnost usluge je nepobitna činjenica jer članovi KGZ-a nisu ograničeni radnim vremenom Knjižnice, a knjižničarima je osigurana fleksibilnost u radu jer na upite mogu odgovarati kada za to u radnom danu imaju najviše vremena.

-
-
-
  webmaster  |   autorsko pravo © HKD, 2004
-
-