|
Prošli brojevi: |
Broj 84, prosinac 2021. Broj 83, prosinac 2020. Broj 82, ožujak 2020. Broj 81, srpanj 2019. Broj 80, siječanj 2019. Broj 79, listopad 2018. Broj 78, srpanj 2018. Broj 77, travanj 2018. Broj 76, siječanj 2018. Broj 75, listopad 2017. Broj 74, srpanj 2017. Broj 73, ožujak 2017. Broj 72, siječanj 2017. Broj 71, listopad 2016. Broj 70, srpanj 2016. Broj 69, travanj 2016. Broj 68, siječanj 2016. Broj 67, listopad 2015. Broj 66, srpanj 2015. Broj 65, ožujak 2015. Broj 64, listopad 2014. Broj 63, lipanj 2014. Broj 62, travanj 2014. Broj 61, prosinac 2013. Broj 60, listopad 2013. Broj 59, lipanj 2013. Broj 58, veljača 2013. Broj 57, listopad 2012. Broj 56, lipanj 2012. Broj 55, ožujak 2012. Broj 54, prosinac 2011. Broj 53, rujan 2011. Broj 52, lipanj 2011. Broj 51, ožujak 2011. Broj 50, prosinac 2010. Broj 49, rujan 2010. Broj 48, lipanj 2010. Broj 47, travanj 2010. Broj 46, prosinac 2009. Broj 45, studeni 2009. Broj 44, srpanj 2009. Broj 43, ožujak 2009. Broj 42, prosinac 2008. Broj 41, rujan 2008. Broj 40, srpanj 2008. Broj 39, travanj 2008. Broj 38, prosinac 2007. Broj 37, rujan 2007. Broj 36, lipanj 2007. Broj 35, ožujak 2007. Broj 34, prosinac 2006. Broj 33, rujan 2006. Broj 32, lipanj 2006. Broj 31, ožujak 2006. Broj 30, prosinac 2005. Broj 29, srpanj 2005. Broj 28, ožujak 2005. Broj 27, prosinac 2004. Broj 26, srpanj 2004. Broj 25, ožujak 2004. Broj 24, studeni 2003. Broj 22/23, lipanj 2003. Broj 21, prosinac 2002. Broj 20, kolovoz 2002. Broj 19, travanj 2002. Broj 18, prosinac 2001. Broj 17, listopad 2001. Broj 16, lipanj 2001. Broj 15, veljača 2001. Broj 14, svibanj 2000. Broj 13, listopad 1999 Broj 12, ožujak 1999. Broj 11, srpanj 1998. Broj 10, ožujak 1998. Broj 9, studeni 1997. Broj 8, svibanj 1997. Broj 7, rujan 1996. Broj 6, veljača 1996. Broj 5, listopad 1994. Broj 4, rujan 1994. Broj 1-3, lipanj 1992. - ozujak 1994. |
|
|
|
|
|
|
ISSN 1333-9575 |
|
Broj 54, prosinac 2011. :: Iz knjižnica
Uljepšaj mi dan - studentski projekt društveno korisnog učenja na Filozofskom fakultetu u Osijeku
Društveno korisno učenje nastavna je metoda kojom se znanje i vještine stečene na akademskom kolegiju primjenjuju na razvoj projekta kojim se rješava neki konkretan društveni problem. Ono potiče razvoj empatije, osobnih vrednota, samopoštovanja i samopouzdanja te društvene odgovornosti. Projekt Uljepšaj mi dan održan je prema načelu društveno korisnog učenja u okviru kolegija Mreže narodnih knjižnica tijekom akademske godine 2010./2011. Tim se projektom htjela osvijestiti važnost društveno korisnog rada, ne samo za one koji ga provode nego i za one kojima je namijenjena ta aktivnost. Partnerske ustanove projekta bile su Gradska i sveučilišna knjižnica Osijek i Klinički bolnički centar Osijek. Projekt Uljepšaj mi dan imao je cilj upotpuniti dan bolesnoj djeci na Odjelu pedijatrije KBC-a Osijek. U projektu su sudjelovale studentice tada prve godine Informatologije: Ines Bobinac, Palma Dizdarević, Rebeka Đurišić, Sanja Glavak, Ivana Lilijan, Mirela Mihaljević, Marija Primorac i Sanja Škugor, a mentori projekta bili su doc. dr. sc. Sanjica Faletar Tanacković i asistent Darko Lacović. Pri izvođenju samog projekta nije bila strogo definirana podjela poslova unutar tima te su članovi projekta radili s djecom individualno i samostalno ili u grupi, ovisno o potrebi. Voditeljica tima obavljala je formalne konzultacije s nastavnicima kao i dogovore s ostalim članovima grupe. Svaka nova ideja prvo je bila osmišljena, a zatim se zajednički iznosila u svrhu provođenja. Projektne aktivnosti većinom su obuhvaćale čitanje slikovnica, pripovijedanje priča, igranje društvenih igara, crtanje, razna natjecanja i slično, te su se odvijale jednom tjedno u dvije grupe. Kolegice iz prve grupe veći su naglasak dale aktivnostima poput čitanja slikovnica i igranja društvenih igara, dok su kolegice iz druge grupe većinom prakticirale individualni rad s djecom. Svim se tim aktivnostima zapravo nastojalo djeci olakšati boravak u bolnici i pomoći im da što manje misle na odvojenost od svojih obitelji. Zahvaljujući projektu, djeci na Odjelu barem su nakratko ispunjeni dani različitim aktivnostima, a osim što je tim stekao nova znanja i vještine, sklopljena su brojna nova poznanstva. Na kraju projekta članovi koji su u njemu sudjelovali odlučili su se na prikupljanje slikovnica, društvenih igara i igračaka kako bi ih darovali Odjelu pedijatrije na kojem su se izvodile projektne aktivnosti. Studenti i cjelokupno osoblje Filozofskog fakulteta Sveučilišta J. J. Strossmayer u Osijeku bili su pozvani da sudjeluju u ovom dobrovoljnom prikupljanju. Prikupljanje građe započelo je krajem izvođenja projekta i trajalo je sve do mjeseca listopada, kada su članovi tima uručili prikupljenu građu Odjelu. Djeca su se jako obradovala te su odmah započela igru s donesenom darovima. Psihologinja Dunja Baraban, koja je također sudjelovala u projektu, bila je ugodno iznenađena pokrenutom akcijom te je istaknula da su članovi projekta uvijek dobrodošli na Odjel požele li ponovno učiniti nešto korisno za zajednicu. M. Primorac mprimorac@ffos.hr
|
|
|
|