-
-
-
HKD
HRVATSKO KNJIŽNIČARSKO DRUŠTVO
-
-
 Prošli brojevi:
Broj 84, prosinac 2021.
Broj 83, prosinac 2020.
Broj 82, ožujak 2020.
Broj 81, srpanj 2019.
Broj 80, siječanj 2019.
Broj 79, listopad 2018.
Broj 78, srpanj 2018.
Broj 77, travanj 2018.
Broj 76, siječanj 2018.
Broj 75, listopad 2017.
Broj 74, srpanj 2017.
Broj 73, ožujak 2017.
Broj 72, siječanj 2017.
Broj 71, listopad 2016.
Broj 70, srpanj 2016.
Broj 69, travanj 2016.
Broj 68, siječanj 2016.
Broj 67, listopad 2015.
Broj 66, srpanj 2015.
Broj 65, ožujak 2015.
Broj 64, listopad 2014.
Broj 63, lipanj 2014.
Broj 62, travanj 2014.
Broj 61, prosinac 2013.
Broj 60, listopad 2013.
Broj 59, lipanj 2013.
Broj 58, veljača 2013.
Broj 57, listopad 2012.
Broj 56, lipanj 2012.
Broj 55, ožujak 2012.
Broj 54, prosinac 2011.
Broj 53, rujan 2011.
Broj 52, lipanj 2011.
Broj 51, ožujak 2011.
Broj 50, prosinac 2010.
Broj 49, rujan 2010.
Broj 48, lipanj 2010.
Broj 47, travanj 2010.
Broj 46, prosinac 2009.
Broj 45, studeni 2009.
Broj 44, srpanj 2009.
Broj 43, ožujak 2009.
Broj 42, prosinac 2008.
Broj 41, rujan 2008.
Broj 40, srpanj 2008.
Broj 39, travanj 2008.
Broj 38, prosinac 2007.
Broj 37, rujan 2007.
Broj 36, lipanj 2007.
Broj 35, ožujak 2007.
Broj 34, prosinac 2006.
Broj 33, rujan 2006.
Broj 32, lipanj 2006.
Broj 31, ožujak 2006.
Broj 30, prosinac 2005.
Broj 29, srpanj 2005.
Broj 28, ožujak 2005.
Broj 27, prosinac 2004.
Broj 26, srpanj 2004.
Broj 25, ožujak 2004.
Broj 24, studeni 2003.
Broj 22/23, lipanj 2003.
Broj 21, prosinac 2002.
Broj 20, kolovoz 2002.
Broj 19, travanj 2002.
Broj 18, prosinac 2001.
Broj 17, listopad 2001.
Broj 16, lipanj 2001.
Broj 15, veljača 2001.
Broj 14, svibanj 2000.
Broj 13, listopad 1999
Broj 12, ožujak 1999.
Broj 11, srpanj 1998.
Broj 10, ožujak 1998.
Broj 9, studeni 1997.
Broj 8, svibanj 1997.
Broj 7, rujan 1996.
Broj 6, veljača 1996.
Broj 5, listopad 1994.
Broj 4, rujan 1994.
Broj 1-3, lipanj 1992. - ozujak 1994.







-
-
ISSN 1333-9575
-
Broj 84, prosinac 2021. :: Vijesti iz knjižnica


Gerilski marketing KIČ Prelog u promociji Godine čitanja

Proglašenje 2021. godine Godinom čitanja razveselilo je sve koji od knjige i za knjigu žive. Djelatnici Knjižnice i čitaonice grada Preloga odmah su poželjeli upoznati svoju lokalnu zajednicu s tom važnom odlukom Vlade RH. Potaknuti pomanjkanjem svih vrsta događanja (kulturnih, turističkih, sportskih i sl.), razrađen je plan promocije te važne kampanje, ali na pomalo neobičan način. Koristeći manjak promotivnih materijala u gradskim i lokalnim oglasnim prostorima, ekipa iz KIČ Prelog odlučila je nametnuti svoje sadržaje i materijale svim prolaznicima te tako iz digitalnoga prijeći u fizički prostor. Okretanjem gerilskom marketingu, bez ikakva proračuna, uz inovativna i jednostavna rješenja osmišljena je kampanja Citati za van.

Naime, živimo u vremenu kad se na svakom koraku nude različite usluge za van. Nude ih gotovo svi - od kafića, restorana pa čak i samih knjižnica. Inspirirani tom mišlju, u KIČ Prelog građanima su ponudili „književnost za van“, i to u obliku plakata s citatima. U pitanju su lažni citati koji na humorističan način prikazuju kontekst života pisaca, glumaca i poznatih ljudi iz javnog života. Citati su preuzeti iz djela Roberta Asprina, a cilj im je nasmijati, šokirati i privući pozornost. Citati su otisnuti na A3 formatu papira s narančastom naljepnicom i natpisom Godina čitanja, te pobrojenim ustanovama koje podupiru spomenutu kampanju. Plakati se stavljaju na razna uočljiva mjesta u gradu te građane iznenađuju svojom pojavom u skupinama. Naime, citati će se tjedno javljati na odabranom mjestu grupirani u cjelinu od osam plakata. Nakon nekoliko dana će nestati i ponovo se pojaviti na drugom mjestu. Kampanja se odrađuje uz logističku potporu osnivača, Grada Preloga.

 

Službeni slogan Godine čitanja 2021. glasi „Čitajmo, da ne ostanemo bez riječi!“, te upravo na tom motu počiva premisa kampanje Citati za van. Svaki prolaznik koji se zaustavi kako bi proučio plakate, pročitat će barem jednu rečenicu iz knjige. Ta jedna rečenica pruža više sadržaja nego što bi  možda netko toga dana pročitao da se nije zaustavio kraj plakata. Plakati potiču prolaznike na smijeh, raspravu, čuđenje, radoznalost i najvažnije od svega - čitanje. Kako bolje započeti edukaciju građana o važnosti čitanja nego optimistički? Naravno, upravo se time i potvrđuje važna uloga knjižnice u zajednici, kao izvora optimizma i stabilnosti u teškim i stresnim vremenima.

 

Maja Lesinger

knjiznica.prelog@gmail.com

-
-
-
  webmaster  |   autorsko pravo © HKD, 2004
-
-