-
-
-
HKD
HRVATSKO KNJIŽNIČARSKO DRUŠTVO
-
-
 Prošli brojevi:
Broj 84, prosinac 2021.
Broj 83, prosinac 2020.
Broj 82, ožujak 2020.
Broj 81, srpanj 2019.
Broj 80, siječanj 2019.
Broj 79, listopad 2018.
Broj 78, srpanj 2018.
Broj 77, travanj 2018.
Broj 76, siječanj 2018.
Broj 75, listopad 2017.
Broj 74, srpanj 2017.
Broj 73, ožujak 2017.
Broj 72, siječanj 2017.
Broj 71, listopad 2016.
Broj 70, srpanj 2016.
Broj 69, travanj 2016.
Broj 68, siječanj 2016.
Broj 67, listopad 2015.
Broj 66, srpanj 2015.
Broj 65, ožujak 2015.
Broj 64, listopad 2014.
Broj 63, lipanj 2014.
Broj 62, travanj 2014.
Broj 61, prosinac 2013.
Broj 60, listopad 2013.
Broj 59, lipanj 2013.
Broj 58, veljača 2013.
Broj 57, listopad 2012.
Broj 56, lipanj 2012.
Broj 55, ožujak 2012.
Broj 54, prosinac 2011.
Broj 53, rujan 2011.
Broj 52, lipanj 2011.
Broj 51, ožujak 2011.
Broj 50, prosinac 2010.
Broj 49, rujan 2010.
Broj 48, lipanj 2010.
Broj 47, travanj 2010.
Broj 46, prosinac 2009.
Broj 45, studeni 2009.
Broj 44, srpanj 2009.
Broj 43, ožujak 2009.
Broj 42, prosinac 2008.
Broj 41, rujan 2008.
Broj 40, srpanj 2008.
Broj 39, travanj 2008.
Broj 38, prosinac 2007.
Broj 37, rujan 2007.
Broj 36, lipanj 2007.
Broj 35, ožujak 2007.
Broj 34, prosinac 2006.
Broj 33, rujan 2006.
Broj 32, lipanj 2006.
Broj 31, ožujak 2006.
Broj 30, prosinac 2005.
Broj 29, srpanj 2005.
Broj 28, ožujak 2005.
Broj 27, prosinac 2004.
Broj 26, srpanj 2004.
Broj 25, ožujak 2004.
Broj 24, studeni 2003.
Broj 22/23, lipanj 2003.
Broj 21, prosinac 2002.
Broj 20, kolovoz 2002.
Broj 19, travanj 2002.
Broj 18, prosinac 2001.
Broj 17, listopad 2001.
Broj 16, lipanj 2001.
Broj 15, veljača 2001.
Broj 14, svibanj 2000.
Broj 13, listopad 1999
Broj 12, ožujak 1999.
Broj 11, srpanj 1998.
Broj 10, ožujak 1998.
Broj 9, studeni 1997.
Broj 8, svibanj 1997.
Broj 7, rujan 1996.
Broj 6, veljača 1996.
Broj 5, listopad 1994.
Broj 4, rujan 1994.
Broj 1-3, lipanj 1992. - ozujak 1994.







-
-
ISSN 1333-9575
-
Broj 78, srpanj 2018. :: Iz knjižnica


Uručenje taktilne slikovnice Hrvatskoj knjižnici za slijepe

Učenici 7. b razreda Osnovne škole Zvonimira Franka Kutina odlučili su predati svoju taktilnu slikovnicu Sretne rode Hrvatskoj knižnici za slijepe. Sa slikovnicom su osvojili prvo mjesto na natječaju Hrvatskih voda o čemu smo pisali u prošlom broju časopisa HKD Novosti.

Dana 27. travnja 2018. na prigodnoj svečanosti ravnateljici  Hrvatske knjižnice za slijepe, Jeleni Lešaja, taktilnu slikovnicu uručila je predstavnica 7. b razreda Katja Starčić i Ana Demut, mentorica, zajedno s predstavnikom Hrvatskih voda Zoranom Čavlovićem, članom Upravnog vijeća Hrvatskih voda i voditeljem Centra za obranu od poplava, te Marijom Vizner, predstavnicom Službe za odnose s javnošću.

Svečanom programu nazočili su učenici Hotelijersko – turističke škole iz Zagreba.

U programu su nastupili učenici Centra za odgoj i obrazovanje Vinko Bek sa mentoricom Ružicom Rašpolić s nekoliko sjajnih glazbenih točaka.

Nakon svečanog uručenja, slikovnice Sretne rode, Marija Vizner je učenicima podijelila majice i kape Hrvatskih voda.

Tijekom srdačnog zajedničkog druženja, učenica naše Škole, Katja Starčić upoznala se sa svim izvođačima programa. Svakom se pojedinačno predstavila te ih iskreno pohvalila za nastup!

Ovo je bila druga slikovnica koju smo poklonili Hrvatskoj knjižnici za slijepe. Prva je bila taktilna slikovnica Lonjsko polje.

Nakon završenog projekta, učenici su, opisali svoje dojmove u nekoliko odgovora na anketna pitanja. Evo nekih pitanja i odgovora.

Što ti se najviše svidjelo na radionici izrade taktilne slikovnice Sretne rode u školskoj knjižnici? Zašto?

Najviše mi se svidjelo kada smo lijepili tekst i uvezivali slikovnicu. Zato što su to bili završni radovi i bila sam ponosna na sve što smo do tada napravili. (S. B.)

Sve mi se svidjelo jer sam znala, ako i ne pobijedimo, slikovnica ide u dobrotvorne svrhe i nekome će pomoći. (T. B.)

Najviše mi se svidjelo kada smo radili jednu stranicu kako turisti čiste plastične vrećice i drugo smeće. Svidjelo mi se zato što bi to bilo jako dobro za naše vode i životinje. (I. K.)

Sama izrada slikovnice, jer nikada nisam imala prilike izraditi ništa slično i od sličnih materijala. (L. F.)

Cijela izrada slikovnice mi se svidjela jer je bilo zanimljivo i naučili smo puno toga o vodama. (L. J.)

Najviše mi se svidjelo kada smo zajedno osmislili izgled slikovnice, kao i događaje za slikovnicu. (I. V.)

Svidjelo mi se raditi u grupi jer je ozračje tijekom timskog rada veselo i zabavno. (J. B.)

Najviše mi se svidjelo kada smo rezali i lijepili na papir. I svidjelo mi se kako smo svi bili složni. (F. S.)

Najviše mi se svidjelo to što smo radili za slijepe i zato što ćemo je pokloniti, jer je to velikodušno. (I. B.)

Najviše mi se svidjelo osmišljavanje priče za slikovnicu jer su ideje bile zanimljive. (S. K.)

Zašto ćemo pokloniti taktilnu slikovnicu Sretne rode Hrvatskoj knjižnici za slijepe?

Zato što želimo pomoći slijepoj djeci i što ih slikovnica čini sretnima. (K. S.)

Zato što ih želimo razveseliti. (M. B.)

Da bi i oni mogli čitati i uživati u slikovnici i naučiti da se ne smije zagađivati voda i da nam je voda potrebna za život. (N. B.)

Zato što je jedna naša slikovnica već tamo, a i kako bi slijepe i slabovidne osobe mogle pročitati nešto što su djeca izradila. (L. F.)

Kako bi slabovidna i slijepa djeca naučila da ne zagađuju prirodu i da nauče kako čuvati prirodu. (J. B.)

Kako bi slabovidnim i slijepim ljudima poručili koliko je voda bitna i zašto je ne bi smjeli zagađivati. (S. K.)

Da i djeca koja su slijepa mogu uvidjeti da nije dobro zagađivati okoliš. (I. B.)

Radionica Taktilna slikovnica, sudjelovanje na Natječaju, posjet Hrvatskoj knjižnici za slijepe trajalo je cijelu školsku godinu, a završilo je svečanim uručenjem slikovnice.

Posebno ističemo reakcije učenika tijekom cijelog Projekta koje su bile izuzetne.

Sve ovo pokazuje da je vrijedilo uložiti energiju za ovaj cilj, te da se zajedničkim radom učenika i mentorice može pomoći.

U razgovoru s učenicima kao i u njihovim odgovorima može se primijetiti osjećaj za druge te želja za pomaganjem.

Uručenje taktilne slikovnice Sretne rode - s lijeva na desno - Ana Demut, mentorica, Zoran Čavlović, član Upravnog vijeća Hrvatskih voda, Katja Starčić, učenica 7.b OŠ Zvonimira Franka Kutina, ravnateljice Hrvatske knjižnice za slijepe, Jelena Lešaja, Marija Vizner, predstavnica Službe za odnose s javnošću Hrvatskih voda.

Marija Vizner dijeli kape i majice Hrvatskih voda učenicima

Učenica Katja Starčić upoznaje se s izvođačima programa, učenicima Centra za odgoj i obrazovanje
Vinko Bek

Slijepi i slabovidni učenici čitaju slikovnicu

Izvođači programa - učenici Centra za odgoj i obrazovanje Vinko Bek

Ana Demut

ana.demut@si.t-com.hr

-
-
-
  webmaster  |   autorsko pravo © HKD, 2004
-
-