|
Prošli brojevi: |
Broj 84, prosinac 2021. Broj 83, prosinac 2020. Broj 82, ožujak 2020. Broj 81, srpanj 2019. Broj 80, siječanj 2019. Broj 79, listopad 2018. Broj 78, srpanj 2018. Broj 77, travanj 2018. Broj 76, siječanj 2018. Broj 75, listopad 2017. Broj 74, srpanj 2017. Broj 73, ožujak 2017. Broj 72, siječanj 2017. Broj 71, listopad 2016. Broj 70, srpanj 2016. Broj 69, travanj 2016. Broj 68, siječanj 2016. Broj 67, listopad 2015. Broj 66, srpanj 2015. Broj 65, ožujak 2015. Broj 64, listopad 2014. Broj 63, lipanj 2014. Broj 62, travanj 2014. Broj 61, prosinac 2013. Broj 60, listopad 2013. Broj 59, lipanj 2013. Broj 58, veljača 2013. Broj 57, listopad 2012. Broj 56, lipanj 2012. Broj 55, ožujak 2012. Broj 54, prosinac 2011. Broj 53, rujan 2011. Broj 52, lipanj 2011. Broj 51, ožujak 2011. Broj 50, prosinac 2010. Broj 49, rujan 2010. Broj 48, lipanj 2010. Broj 47, travanj 2010. Broj 46, prosinac 2009. Broj 45, studeni 2009. Broj 44, srpanj 2009. Broj 43, ožujak 2009. Broj 42, prosinac 2008. Broj 41, rujan 2008. Broj 40, srpanj 2008. Broj 39, travanj 2008. Broj 38, prosinac 2007. Broj 37, rujan 2007. Broj 36, lipanj 2007. Broj 35, ožujak 2007. Broj 34, prosinac 2006. Broj 33, rujan 2006. Broj 32, lipanj 2006. Broj 31, ožujak 2006. Broj 30, prosinac 2005. Broj 29, srpanj 2005. Broj 28, ožujak 2005. Broj 27, prosinac 2004. Broj 26, srpanj 2004. Broj 25, ožujak 2004. Broj 24, studeni 2003. Broj 22/23, lipanj 2003. Broj 21, prosinac 2002. Broj 20, kolovoz 2002. Broj 19, travanj 2002. Broj 18, prosinac 2001. Broj 17, listopad 2001. Broj 16, lipanj 2001. Broj 15, veljača 2001. Broj 14, svibanj 2000. Broj 13, listopad 1999 Broj 12, ožujak 1999. Broj 11, srpanj 1998. Broj 10, ožujak 1998. Broj 9, studeni 1997. Broj 8, svibanj 1997. Broj 7, rujan 1996. Broj 6, veljača 1996. Broj 5, listopad 1994. Broj 4, rujan 1994. Broj 1-3, lipanj 1992. - ozujak 1994. |
|
|
|
|
|
|
ISSN 1333-9575 |
|
Broj 70, srpanj 2016. :: Tema broja : „Suvremena knjižnica za djecu i mlade“
Danas budi – JA!
Već tradicionalno, i ove je godine ispred Gradskog kazališta Zorin dom u Karlovcu na Majčin dan otvoren tzv. Karlovački vrtuljak. Cilj ove manifestacije je organizirati i potaknuti akcije i aktivnosti s djecom i za djecu kroz različite radionice, igru i zajedničko druženje. Želja je osvijestiti važnost međusobnog poštivanja i tolerancije, bez obzira na različitosti, ali i pobuditi kod djece interes za bavljenjem kulturnim sadržajima i kvalitetnim provođenjem slobodnog vremena. Tijekom cijelog tjedna, od 8. do 15. svibnja, odvijale su se na raznim lokacijama u gradu radionice te ostali zanimljivi sadržaji za djecu. Obiteljskim koncertom obilježen je Međunarodni dan obitelji a glazbenom druženju učenika pridružili su se i njihovi roditelji. Voditelji radionica i ove su godine radili kao volonteri s istim ciljem i željom – da pomognu kvalitetnijem odrastanju djece u našem gradu. Kao i prethodnih godina, Karlovački je vrtuljak organiziralo Društvo naša djeca Karlovac u suradnji s Upravnim odjelom za društvene djelatnosti Grada Karlovca, Gradskim kazalištem Zorin dom, Gradskom knjižnicom „Ivan Goran Kovačić“ te udrugama i ustanovama koje djeluju u gradu Karlovcu. Zavrtio se Karlovački vrtuljak i kroz razne edukativne, literarne, likovne i kreativne radionice učio djecu toleranciji, razumijevanju, empatiji i brizi za drugog. Zavrtio je i svijet i zaustavio ga barem nakratko na Dječjem odjelu naše knjižnice te ga ispunio čarobnom ljepotom svoje raznolikosti.
Ritam afričkog bubnja, nježni zvuci pjesme američkih indijanaca, vesela Mexička glazba i poznati Mariachi, Brazil i lambada...Toliko različitosti na jednom mjestu... U običajima, glazbi, boji kože, odijevanju. Kroz fotografije, razgovor, čitanje priča, slušanje glazbe, osjetilo dodira, učenici 4. a razreda OŠ "Turanj" upoznali su svijet i barem na trenutak pokušali biti netko drugi.
Također, razgovarali smo i o poteškoćama u razvoju koje imaju neka djeca i upoznali se sa taktilnom slikovnicom te Brailleovim pismom namijenjenim slijepim ili slabovidnim osobama. Zaključili smo da život trebamo graditi na uvažavanju, toleranciji i poštivanju različitosti. Na kraju, učenici su izrazili svoju kreativnost izradom indijanskih perjanica.
Tako je završila ova edukativno-likovna radionica pod nazivom "Danas budi JA!".
Dubravka Vaštuka
dvastuka@gkka.hr
|
|
|
|