|
Prošli brojevi: |
Broj 84, prosinac 2021. Broj 83, prosinac 2020. Broj 82, ožujak 2020. Broj 81, srpanj 2019. Broj 80, siječanj 2019. Broj 79, listopad 2018. Broj 78, srpanj 2018. Broj 77, travanj 2018. Broj 76, siječanj 2018. Broj 75, listopad 2017. Broj 74, srpanj 2017. Broj 73, ožujak 2017. Broj 72, siječanj 2017. Broj 71, listopad 2016. Broj 70, srpanj 2016. Broj 69, travanj 2016. Broj 68, siječanj 2016. Broj 67, listopad 2015. Broj 66, srpanj 2015. Broj 65, ožujak 2015. Broj 64, listopad 2014. Broj 63, lipanj 2014. Broj 62, travanj 2014. Broj 61, prosinac 2013. Broj 60, listopad 2013. Broj 59, lipanj 2013. Broj 58, veljača 2013. Broj 57, listopad 2012. Broj 56, lipanj 2012. Broj 55, ožujak 2012. Broj 54, prosinac 2011. Broj 53, rujan 2011. Broj 52, lipanj 2011. Broj 51, ožujak 2011. Broj 50, prosinac 2010. Broj 49, rujan 2010. Broj 48, lipanj 2010. Broj 47, travanj 2010. Broj 46, prosinac 2009. Broj 45, studeni 2009. Broj 44, srpanj 2009. Broj 43, ožujak 2009. Broj 42, prosinac 2008. Broj 41, rujan 2008. Broj 40, srpanj 2008. Broj 39, travanj 2008. Broj 38, prosinac 2007. Broj 37, rujan 2007. Broj 36, lipanj 2007. Broj 35, ožujak 2007. Broj 34, prosinac 2006. Broj 33, rujan 2006. Broj 32, lipanj 2006. Broj 31, ožujak 2006. Broj 30, prosinac 2005. Broj 29, srpanj 2005. Broj 28, ožujak 2005. Broj 27, prosinac 2004. Broj 26, srpanj 2004. Broj 25, ožujak 2004. Broj 24, studeni 2003. Broj 22/23, lipanj 2003. Broj 21, prosinac 2002. Broj 20, kolovoz 2002. Broj 19, travanj 2002. Broj 18, prosinac 2001. Broj 17, listopad 2001. Broj 16, lipanj 2001. Broj 15, veljača 2001. Broj 14, svibanj 2000. Broj 13, listopad 1999 Broj 12, ožujak 1999. Broj 11, srpanj 1998. Broj 10, ožujak 1998. Broj 9, studeni 1997. Broj 8, svibanj 1997. Broj 7, rujan 1996. Broj 6, veljača 1996. Broj 5, listopad 1994. Broj 4, rujan 1994. Broj 1-3, lipanj 1992. - ozujak 1994. |
|
|
|
|
|
|
ISSN 1333-9575 |
|
Broj 68, siječanj 2016. :: Iz knjižnica
Vesele radionice
Kao apsolventice knjižničarstva na Odjelu za informacijske znanosti Sveučilišta u Zadru, tijekom 2015. održale smo niz radionica za djecu. U suradnji s knjižničarkom Antonijelom Nekić, radionice su se održale u ogranku Bili brig GKZD. To su bile kreativne radionice, čitanje priče djeci vrtićke dobi, sat lektire za školarce i slično.
Radionica - Poštarska bajka - sat lektire
Naša prva radionica bila je sat lektire za učenike 2. razreda OŠ Zadarski otoci, gdje smo na zanimljiv način, zajedno s djecom, obradili lektiru Poštarska bajka. Nakon što smo pročitale lektiru, kroz razgovor i igru obradile smo sadržaj. U tome nam je pomoglo i poštarsko odijelo kao i pisma koja smo podijelili učenicima. Na taj smo im način željele i vizualno i sadržajno prenijeti pouku priče. Učenici su aktivno sudjelovali u radionici, svidio im se način na koji smo interpretirali lektiru te nije bilo teško ostvariti interakciju i kvalitetno provesti radionicu do kraja.
Osim sata lektire, u nekoliko navrata, održale smo radionice čitanja priča za djecu vrtićke dobi. Struktura tih radionica bila je drugačija jer se radilo o mlađoj djeci oko koje se treba mnogo više angažirati kako bi se održala njihova pozornost i koncentracija. S djecom iz Dječjeg vrtića Maslačak i Dječjeg vrtića Radost održale smo nekoliko radionica čitanja priča, primjerice radionicu Div u gradu, radionicu Slon i velikodušnost, radionicu Vjeverice i optimizam te radionicu Amarenine zadarske pustolovine. U svim navedenim radionicama temelj su nam bile pročitane priče nakon čega bi kroz igru, zagonetke, pitalice i pjesmice s djecom analizirali sadržaj priče i nastojale da oni odu nasmijani i sa sobom ponesu pouku priče. Možemo izdvojiti radionicu Amarenine zadarske pustolovine kao tematsku radionicu u povodu Dana grada Zadra kojom smo željele istaknuti i poučiti djecu obilježjima i ljepotama našega grada.
Radionica Vjeverice i optimizam - čitanje priče
Radionica Ususret proljeću – kreativna radionica
Osim čitanja priča i lektira svakako treba istaknuti i kreativne radionice koje smo održale s djecom nižih razreda Osnovne škole Zadraski otoci. Te su radionice uvijek bile kreativne, vesele i djeci jako zanimljive. Tako smo dolazak proljeća obilježili radionicom Ususret proljeću, Dan grada Zadra radionicom Izrada papirnatih anđela, a dolazak Božića radionicom Izrada božićnih čestitki. Sve tematske radionice pokazale su zanimanje, interes i volju djece kad ih se potakne na kreativan rad.
Radionica Izrada papirnatih anđela
Radionica Izrada Božćnih čestitki
Svakako valja naglasiti kako smo mi kao buduće knjižničarke kroz ove radionice željele djeci prenijeti ljubav i zanimanje za knjižnicu kao prostor u kojem mogu ostvariti svoje potencijale i izraziti svoju kreativnost. Također, trudile smo se naglašavati da se svaki kreativni segment koji smo prošli kroz radionice može pronaći u knjigama na policama knjižnice, od bajki, slikovnica, dječjih romana do kreativnih priručnika i enciklopedija. Rad s djecom kroz proteklu godinu bilo je za nas veliko iskustvo i izazov jer, unatoč pripremljenosti, u svakom smo trenutku trebale biti spremne na improvizaciju i prilagodbu djeci.
Ivana Halužan i Matea Bakmaz
|
|
|
|