|
Prošli brojevi: |
Broj 84, prosinac 2021. Broj 83, prosinac 2020. Broj 82, ožujak 2020. Broj 81, srpanj 2019. Broj 80, siječanj 2019. Broj 79, listopad 2018. Broj 78, srpanj 2018. Broj 77, travanj 2018. Broj 76, siječanj 2018. Broj 75, listopad 2017. Broj 74, srpanj 2017. Broj 73, ožujak 2017. Broj 72, siječanj 2017. Broj 71, listopad 2016. Broj 70, srpanj 2016. Broj 69, travanj 2016. Broj 68, siječanj 2016. Broj 67, listopad 2015. Broj 66, srpanj 2015. Broj 65, ožujak 2015. Broj 64, listopad 2014. Broj 63, lipanj 2014. Broj 62, travanj 2014. Broj 61, prosinac 2013. Broj 60, listopad 2013. Broj 59, lipanj 2013. Broj 58, veljača 2013. Broj 57, listopad 2012. Broj 56, lipanj 2012. Broj 55, ožujak 2012. Broj 54, prosinac 2011. Broj 53, rujan 2011. Broj 52, lipanj 2011. Broj 51, ožujak 2011. Broj 50, prosinac 2010. Broj 49, rujan 2010. Broj 48, lipanj 2010. Broj 47, travanj 2010. Broj 46, prosinac 2009. Broj 45, studeni 2009. Broj 44, srpanj 2009. Broj 43, ožujak 2009. Broj 42, prosinac 2008. Broj 41, rujan 2008. Broj 40, srpanj 2008. Broj 39, travanj 2008. Broj 38, prosinac 2007. Broj 37, rujan 2007. Broj 36, lipanj 2007. Broj 35, ožujak 2007. Broj 34, prosinac 2006. Broj 33, rujan 2006. Broj 32, lipanj 2006. Broj 31, ožujak 2006. Broj 30, prosinac 2005. Broj 29, srpanj 2005. Broj 28, ožujak 2005. Broj 27, prosinac 2004. Broj 26, srpanj 2004. Broj 25, ožujak 2004. Broj 24, studeni 2003. Broj 22/23, lipanj 2003. Broj 21, prosinac 2002. Broj 20, kolovoz 2002. Broj 19, travanj 2002. Broj 18, prosinac 2001. Broj 17, listopad 2001. Broj 16, lipanj 2001. Broj 15, veljača 2001. Broj 14, svibanj 2000. Broj 13, listopad 1999 Broj 12, ožujak 1999. Broj 11, srpanj 1998. Broj 10, ožujak 1998. Broj 9, studeni 1997. Broj 8, svibanj 1997. Broj 7, rujan 1996. Broj 6, veljača 1996. Broj 5, listopad 1994. Broj 4, rujan 1994. Broj 1-3, lipanj 1992. - ozujak 1994. |
|
|
|
|
|
|
ISSN 1333-9575 |
|
Broj 68, siječanj 2016. :: Mjesec hrvatske knjige 2015
Jesenske novosti iz koprivničkog bibliobusa
S početkom nove školske godine Bibliobusna služba Knjižnice i čitaonice „Fran Galović“ Koprivnica uvela je u bibliobusu novu uslugu i novi edukativni program za svoje najmlađe korisnike. Usluga naziva „Vrećice znanja i zabave“ namijenjena je dječjim vrtićima, a edukativna radionica „Tužna slikovnica“ provodi se s predškolcima i učenicima nižih razreda osnovne škole.
Usluga „Vrećice znanja i zabave“ još je jedna u nizu usluga i programa koprivničkog bibliobusa čiji je cilj poticanje čitanja i stvaranja čitalačkih navika od najranije dobi. Riječ je o tematskim vrećicama opremljenima raznovrsnom građom za čitanje i igru – vrećice sadrže po nekoliko slikovnica, jednu ili dvije igračke, prijedlog zajedničke aktivnosti za djecu i odgajateljicu/odgajatelja i popis adresa korisnih internetskih stranica s idejama za kreativan rad. Pripremi ove usluge prethodilo je anketno istraživanje provedeno u svim dječjim vrtićima koje obilazi bibliobus, a po obradi rezultata upitnika koje su ispunile djelatnice vrtića, osmišljene su teme i sadržaji vrećica. U bibliobusu se tako mogu posuditi vrećice s građom i sadržajima o životinjama, zanimanjima, godišnjima dobima, vatrogascima, obitelji, ekologiji, planetu Zemlji, emocijama i izgradnji samopouzdanja te dramskoj umjetnosti za najmlađe. Kao i sva ostala građa, vrtićima se ove vrećice posuđuju na rok od četiri tjedna. Usluga je uvedena 15. listopada 2015., prvoga dana Mjeseca hrvatske knjige, a njenim uvođenjem bibliobusna služba nastoji u još većoj mjeri biti podrška odgojnim i obrazovnim ustanovama na području Koprivničko-križevačke županije u poticanju učenja, razvoja kritičkog mišljenja i kreativnosti.
Krajem listopada, ponovo u sklopu Mjeseca hrvatske knjige 2015., bibliobusna služba svojim je korisnicima predstavila i program bibliopedagogije naziva „Tužna slikovnica“, koji se provodi u obliku radionice i čiji je cilj kroz igru i praktične primjere naučiti najmlađe korisnike kako i zašto čuvati knjižničnu građu te kako se s knjigama, slikovnicama i ostalom knjižničnom građom ne smije postupati i zašto. Radionica je namijenjena predškolcima i učenicima prvih razreda osnovne škole, a sastoji se od dva dijela – u prvom dijelu nakon uvodnog razgovora i zajedničkog sastavljanja popisa što se s građom ne smije raditi, kroz igru iskustva/poistovjećivanja svako dijete zamišlja određenu fizičku bol/nelagodu koja se potom pripisuje slikovnici s kojom se postupa na nepropisan način. U drugom dijelu s djecom se razgovara o tri primjerka slikovnice (novoj, pohabanoj i uništenoj), a uz objašnjenje zašto uništenoj slikovnici više ne možemo pomoći, djeca imaju priliku pomoći pohabanoj (popravak) i novoj (omatanje u zaštitnu foliju). Raspored održavanja radionica u budućnosti će ovisiti o mogućnostima djelatnika bibliobusne službe te učitelja/ica i odgajatelja/ica na terenu, uz nastojanje da se radionica, kao redovni program bibliobusne službe, održava najmanje jednom mjesečno.
Ana Škvarić
ana@knjiznica-koprivnica.hr
|
|
|
|