Komisija za knjižnične usluge za djecu i mladež
Dokumenti i linkovi
Biblioterapijski pristup u radu s djecom i mladima u knjižnici (2021.)
Hrvatsko knjižničarsko društvo - Komisija za knjižnične usluge za djecu i mladež i Knjižnice grada Zagreba - Knjižnica Medveščak organizirali su stručni skup „Biblioterapijski pristup u radu s djecom i mladima u knjižnici" koji je održan 26. ožujka 2021. putem Zoom aplikacije za videokonferencije.
Program skupa:
9.30 - 10.00
|
okupljanje sudionika, prijava u Zoom, provjera veze
|
10.00 - 10.15
|
pozdravne riječi u ime organizatora i domaćina
|
10.15 - 11.45
|
pozvana izlaganja
|
- izv. prof. dr. sc. Davor Piskač, Fakultet hrvatskih studija : Literarna biblioterapija u kontekstu pametnog čitanja
- mr. sc. Ivana Bašić, prof. hrv. jezika i književnosti, Osnovna škola Fran Krsto Frankopan, Zagreb ; Balans centar za logopedagogiju i biblioterapiju : Osnovni principi i ciljevi razvojne biblioterapije
- dr. sc. Ljiljana Sabljak, knjiž. savjetnica : Rekreativno, biblioterapijsko čitanje u knjižnici
11.45 - 12.00
|
stanka
|
12.00 - 13.30
|
izlaganja s primjerima dobre prakse
|
- Blaženka Hunjadi-Bašek, Dina Kraljić, Knjižnica "Nikola Zrinski" Čakovec : Procvjetajmo
- Gordana Gregurović Petrović, Renata Cesarec-Topolovec, Osnovna škola Augusta Cesarca, Krapina : Vužgi lampicu, čitaj i popevaj! - prikaz radionice s darovitim učenicima u školskoj knjižnici
- Frida Bišćan, Keti Krpan, Dunja Lovrenčić Gašljević, Knjižnice grada Zagreba: Biblioterapijski pristup u radu s djecom na radionicama u sklopu projekta TRACE u Knjižnici Selčina
- Suzana Biglbauer, Gradska i sveučilišna knjižnica Osijek : Korak po korak do čitatelja
- Iva Šišak, Osnovna škola Mladost, Zagreb : Spoj s knjigom!
- Sanja Dunatov, Keti Krpan, HKD - Komisija za knjižnične usluge za djecu i mladež : Skup tema (i problema) u carstvu knjiga : sadržajno bogatstvo književnoumjetničkih tekstova kao poticaj za primjenu u radu s djecom i mladima
13.30 – 14.00
|
Rasprava i zaključci
|
Datoteka za download: Stručni skup Biblioterapisjki pristup u radu s djecom i mladima u knjižnici.docx
|