- -
Naslovnica
-
Hrvatsko knjižničarsko društvo  en English language
-
zaglavlje
-  
- -
Pretraživanje
HKD web
Internet (Google)



IFLA EBLIDA NSK UNESCO     
Facebook Facebook Facebook
-
stranica za ispis stranica za ispis obavijesti      česta pitanja      plan stranica      kontakt
kalendar događanja      skupovi      dokumenti      izdanja      linkovi
HKD  //  Skupovi  //  Skupovi u zemlji  //  Vidljivost narodne knjižnice u lokalnoj zajednici
Vidljivost narodne knjižnice u lokalnoj zajednici

Mjesto održavanja: Narodna knjižnica “Petar Preradović” Bjelovar 30.09.2022 -
Organizator: Narodna knjižnica “Petar Preradović”

Povodom triju obljetnica - 50 godina Bibliobusne službe, 70 godina Dječjeg odjela i 190 godina postojanja knjižničarstva u Bjelovaru Narodna knjižnica „Petar Preradović“ organizira jednodnevni Stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem „Vidljivost narodne knjižnice u lokalnoj zajednici“.

Način održavanja skupa: hibridno (uživo i online)

Jezik skupa: hrvatski i englesk

Stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem održava se uz financijsku potporu Ministarstva kulture i medija RH, Narodne knjižnice “Petar Preradović” i Grada Bjelovara.

Zadaća skupa: utvrditi koliko su knjižnični programi vidljivi u zajednici u kojoj knjižnica djeluje, koje komunikacijske alate knjižnice koriste za marketinšku promidžbu i koliko je važna vidljivost knjižnica, s posebnim osvrtom na online okruženje.

Ciljevi skupa: prepoznati važnost narodnih knjižnica kao mjesta javnog prostora, osvijestiti važnost suradnje s drugim ustanovama kroz partnerske odnose i suradnju, prikazati moguće marketinške aktivnosti knjižnica, istaknuti važnost strateškog planiranja, online vidljivost knjižnica.

Oblici izlaganja: pozvana izlaganja, prijavljena izlaganja, poster izlaganja, promotivni filmovi

O temi: narodne knjižnice u lokalnim zajednicama imaju pozitivnu ulogu u društvenim promjenama. Međutim, potreba je narodnih knjižnica prisutnost u javnom prostoru lokalne zajednice kako bi bile učinkovit čimbenik u razvoju društva. Od velike je važnosti percepcija korisnika o knjižnici i knjižničnim uslugama kao temelj poslovne strategije knjižnice, njezina marketinška strategija te razmišljanje o unapređivanju vidljivosti narodne knjižnice u lokalnoj zajednici. Danas su knjižnice prepoznate kao mjesta javnog prostora i susreta pojedinaca koji čine određenu zajednicu. Javni prostor knjižnice usmjeren je na društveni, kulturni, tehnološki razvoj sredine u kojoj djeluju. Osim toga, knjižnice sve češće postaju centri kreativnosti i inovativnosti. Knjižnice i knjižničari svjesno razvijaju svoje usluge ukorak s aktualnim trendovima, a izazov svakoj knjižnici je pronalazak potencijalnih korisnika i njihovo zadržavanje. Pružanje kvalitetnih usluga i organiziranje različitih događanja samo po sebi nije dovoljno za potrebnu vidljivost knjižnice u zajednici. Izlaskom izvan okvira zgrade knjižnice i uspostavljanjem partnerskih odnosa s drugim ustanovama Grada u kojem knjižnica djeluje povećava se njena relevantnost u zajednici. Vidljivost knjižničnih usluga ovisi o dobro planiranoj marketinškoj strategiji kojoj prethodi izrada strateškog plana razvoja knjižnice.

Kotizacija se ne naplaćuje.
Tijekom lipnja bit će otvorene prijave za izlaganja (prijavljena, poster, promotivni filmovi).
 

- -
- - -
- -
  pravne napomene  |   uredništvo  |   webmaster  |   autorsko pravo © HKD, 2002
- -
- - -
- w3c_wai w3c_css w3c_html -