naslovnica Hrvatsko knjižničarsko društvo

<< natrag   

8. dani specijalnih i visokoškolskih knjižnica Nove strategije specijalnih i visokoškolskih knjižnica: zagovaranje i prikupljanje financijskih sredstava

Mjesto održavanja: Opatija, Hotel Opatija 27. - 29.04.2006 -
Organizator: Sekcija za specijalne i visokoškolske knjižnice Hrvatskog knjižničnog društva, Nacionalna i sveučilišna knjižnica, Knjižničarsko društvo Rijeka i Sveučilišna knjižnica Rijeka

Program

Dani specijalnih i visokoškolskih knjižnica, popularne „specijalke“, održat će se osmi put u Opatiji, od 27. do 29. travnja 2006. godine u organizaciji Sekcije za specijalne i visokoškolske knjižnice Hrvatskog knjižničnog društva, Nacionalne i sveučilišne knjižnice, Knjižničarskog društva Rijeka i Sveučilišne knjižnice Rijeka


Formular za prijavu

Prezime
 
Ime
 
     
Institucija
 
Adresa
 
Telefon
 
E-mail
 
MB institucije
 
     

Biti e odrane dvije radionice (oznaite za koju se prijavljujete):

  1.Edita Bai, Davorka Penica: Javno zagovaranje za specijalne i visokokolske knjinice
2. Sonja Avalon, Vesna Golubovi: Nabava i meuknjinina posudba - nova strategija poslovanja
   
Kotizacija do 1.4.2006.za lanove HKD-a: 350,00 KN
Kotizacija do 1.4.2006.za nelanove HKD-a: 455,00 KN
Kotizacija nakon 1.4.2006. za lanove HKD-a: 400,00 KN
Kotizacija nakon 1.4.2006. za nelanove HKD-a: 500,00 KN

Kotizaciju je potrebno uplatiti na iro raun Hrvatskog knjiniarskog drutva, 2360000-1101451830 Zagrebaka banka, s naznakom: "za 8. dane". Uplatu u Opatiji nee biti mogue realizirati.

Prijava za organizirani prijevoz koji ukljuuje strunu ekskurziju u Istru u dvije varijante:

   
Zagreb - Opatija - Istra - Zagreb: 270Kn
Opatija - Istra - Opatija: 150Kn
Zagreb - Opatija (bez strune ekskurzije): 150Kn

Prijevoz Opatija - Istra - Opatija je predvien za sudionike koji ele ii na strunu ekskurziju, ali e doi na Skup vlastitim prijevozom ili iz drugih destinacija te nee koristiti organizirani prijevoz iz Zagreba.

Molimo Vas da se za organizirani prijevoz prijavite to prije, kako bi se mogla formirati cijena koja e biti naknadno objavljena na web stranici HKD-a, a obavijest e biti poslana i mail-om pojedinano svim prijavljenima.

Struna ekskurzija obuhvaa posjet sredinjoj Istri s gradom Pazinom (knjinica Franjevakog samostana u Pazinu, Pazinski Katel, Stari grad, Etnografski muzej Istre itd., Beram, Sredinja Istra) i ruak s tradicionalnim istarskim jelima.

Polazak autobusa iz Zagreba je predvien 26.04.2006. u 16,00 h sa zapadnog parkiralita NSK, a povratak u subotu, 29.04. u poslijepodnevnim satima, poslije strune ekskurzije.

Trokove organiziranog prijevoza potrebno je takoer unaprijed uplatiti na iro raun Hrvatskog knjiniarskog drutva, 2360000-1101451830 Zagrebaka banka, s naznakom: "za 8. dane-prijevoz".
Uplate u Opatiji nee biti mogue realizirati.

 

Prijava za postersko izlaganje - (potrebno prijaviti odvojeno od ostalih prijava)

NASLOV
 
     
Prezime
 
Ime
 
     
Institucija
 
Adresa
 
Telefon
 
E-mail
 

Vae prijave oekujemo do 1. travnja 2006.
Uz ovu Prijavu molimo poslati i krai saetak (ipilas@nsk.hr ).

Prijava za hotel - Hotel Opatija - (potrebno prijaviti odvojeno od ostalih prijava najkasnije do 1.4.2006. )

Prezime
 
Ime
 
     
Adresa
 
Telefon
 
Fax
 
E-mail
 
     
Datum dolaska
 
Datum odlaska
 
     
Vrsta sobe Jednokrevetna   Dvokrevetna
Noaenje s dorukom 300,00 Kn   204,00 Kn
Polupansion (DOR+RU) 352,00 Kn   255,00 Kn
Boravina pristojba plaa se posebno i iznosi 5,50 KN!

TEMA:
NOVE STRATEGIJE U SPECIJALNIM I VISOKOŠKOLSKIM KNJIŽNICAMA:
ZAGOVARANJE I PRIKUPLJANJE FINANCIJSKIH SREDSTAVA

Organizacija skupa provodit će se kroz izlaganja, posterska izlaganja, veći broj radionica, prezentacija sponzora i predstavljanja novih izdanja knjiga. Konačan program skupa biti će dostupan na mrežnim stranicama HKD-a.

Programski i organizacijski odbor:
Alisa Martek, Irena Pilaš, Nada Avakumović, Edita Bačić, Andrea Božić, Senka Tomljanović, Sonja Avalon i Vesna Golubović

O SKUPU

Ovogodišnja tema skupa je Nove strategije u specijalnim i visokoškolskim knjižnicama:
zagovaranje i prikupljanje financijskih sredstava. Želja nam je upoznati knjižničare s različitim načinima prikupljanja financijskih sredstava što uvjetuje i bolju promidžbu knjižnica. U današnje vrijeme kada se sve manje možemo osloniti samo na sredstva dodijeljena iz državnog proračuna, moramo se okrenuti drugim mogućnostima pribavljanja sredstava za što kvalitetniji i učinkovitiji rad knjižnica u duhu našeg vremena i novih tehnologija. U razvijenijim i bogatijim društvima je pribavljanje sredstava kroz različite programe, nacionalne i međunarodne projekte uobičajena pojava Zato želimo čuti pozitivna iskustva predavača iz Slovenije, Finske, Danske, Njemačke i SAD-a i pokušati ih primijeniti u našim uvjetima. Na skupu će sudjelovati i domaći izlagači koji već imaju neka iskustva na tom području i pokazati nam kako je taj proces u Hrvatskoj moguć i neminovan.
Nove inicijative i projekti koji su započeti u Hrvatskoj (npr. TEMPUS, Bolonjski proces, pristup Europskoj uniji) samo su dodatni pokretač da usvojimo nova znanja i primijenimo na velikim zadacima koji su pred nama.

Gosti skupa bit će Komisija za nabavu i izgradnju fondova i Komisija za međuknjižničnu posudbu Sekcije za zbirke i službe koje će održati tematsku radionicu. Nabava i međuknjižnična posudba važni su elementi knjižničnog poslovanja. Web-okruženje, kao čimbenik svekolikih promjena u knjižničnoj i drugim djelatnostima, uvjetuje koncepcijske promjene te nov način poslovanja u cilju što učinkovitijeg udovoljavanja informacijskih potreba korisnika. To se očituje u sve većoj povezanosti nabave i međuknjižnične posudbe, povezivanju fizičkih i virtualnih fondova, što je posebno značajno za knjižnice u sveučilišnom sustavu.

POSTERSKA IZLAGANJA

Pozivaju se sudionici skupa da prijave posterska izlaganja s temom skupa. Molimo prijaviti posterska izlaganja do 1. ožujka 2006. Ireni Pilaš (ipilas@nsk.hr) tel. 616-4004 ili online prijavom.
U slučaju velikog broja prijavljenih posterskih izlaganja Organizacijski odbor ima pravo odabira.

Upute za izradu postera:
Dimenzije postera:
dimenzije panoa su cca 80 x 100 cm
preporučena dimenzija postera je 70 x 100 cm

Postersko izlaganje treba sadržavati slijedeće elemente:
Naslov rada
Autor(i) i adresa institucije
Cilj i svrha rada
Metodologija rada
Rezultati
Zaključak