naslovnica Hrvatsko knjižničarsko društvo

<< natrag   

Stručni skup Dječji odjel – partner obitelji i predškolskoj ustanovi: prva obavijest (21.05.2014)

 Dječja knjižnica mira, Gradske knjižnice i čitaonice Vinkovci, u suradnji s Komisijom za knjižnične usluge za djecu i mlade, organizira Stručni skup „Dječji odjel – partner obitelji i predškolskoj ustanovi“ koji će se održati 7. studenoga 2014. godine u Gradskoj knjižnici i čitaonici Vinkovci u okviru obilježavanja Mjeseca hrvatske knjige.

Stručni skup „Dječji odjel – partner obitelji i predškolskoj ustanovi“
(prva obavijest)

Dječji odjel Gradske knjižnice i čitaonice Vinkovci Dječja knjižnica mira obilježava dvadeset godina svojega postojanja. Svoje početke Dječji odjel bilježi 1961. godine, no zbog ratnih stradanja 1991. godine u kojima je Knjižnica u potpunosti izgorjela, naglo prestaje i rad Dječjega odjela. Godine 1994., sredstvima koja su donirali UNICEF i Fondacija Soroš te onima prikupljenima prodajom knjige „Hrvatsko ratno pismo“ Dubravke Oraić-Tolić, uređen je Dječji odjel koji tada dobiva ime Dječja knjižnica mira. Idejna začetnica projekta i naziva bila je dr. sc. Đurđa Mesić.

Uz obilježavanje dvadesetoga rođendana Dječje knjižnice mira, Gradska knjižnica i čitaonica Vinkovci, u suradnji s Komisijom za knjižnične usluge za djecu i mlade, organizira Stručni skup „Dječji odjel – partner obitelji i predškolskoj ustanovi“ koji će se održati 7. studenoga 2014. godine u Gradskoj knjižnici i čitaonici Vinkovci u okviru obilježavanja Mjeseca hrvatske knjige.

Ciljevi Skupa prije svega su razmjena znanja, iskustava i ideja predavača, dječjih knjižničara i stručnih suradnika o važnosti suradnje dječjih knjižnica s ključnim dionicima u ranom i predškolskom odgoju djece – obitelji i predškolskom ustanovom te prikaz oblika i načina suradnje dječje knjižnice s logopedima, pedijatrima, pedagozima i psiholozima. Jednako tako intencija je da se na Skupu istakne značaj čitanja od najranije dobi u povezanosti s kampanjom "Čitaj mi!", ali i da se promišlja o važnosti kvalitetne suradnje kulturnih i odgojno-obrazovnih ustanova u kontekstu ranoga odgoja.